Winterklaar

17-09-2022 09:02

Goedemorgen,

ik zal proberen weer is wat vaker iets neer te tikken. Vorige week zondag is de valknier geweest. 21 oude duiven meegenomen. Ik ga 2023 starten met een mooie jonge ploeg. 15 jaarling doffers komen in het weduwnaarshok. Is zien of het dan beter wil dan dit jaar. Al moet ik bekennen dat ik er dit jaar niet genoeg aan gedaan heb. Maar wilde graag een jonge ploeg. De jonge doffers hebben 2x de opleer en 4 wedvluchten gehad. Niet veel, maar ik denk genoeg. Daarna ging ik op vakantie en om ze dan weer in te laten springen vond ik niet kunnen. Voordeel is wel dat ik nog 31 jongen had. Dus keuze voor veel jonge aanwas. 

Ook dit jaar ga ik voor mezelf winterjongen kweken. Ik speel de jonge duivenvluchten toch niet allemaal. Dus hoef ik ook niet te verduisteren. Mijn spelletje is en blijft toch weduwnaars. Alleen komend jaar dus een stuk fanatieker.

Helaas is de elfstedenvlucht dit jaar afgelast door de vogelgriep. Jammer. Vind ik toch wel heel leuk. Nu maar weer de stille rustige winter in.

Fijn weekend.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode