Weert

26-08-2023 08:34

Goedemorgen,

vandaag 45 duiven naar Weert 190 km. 30 jongen en 15 duivinnen. Gelost alweer om 8 uur. Vroeg klaar weer vandaag dus. Vorige week 47 mee en 10e in de club. En alles thuis.Tevreden mee met de duiven die nog niks hebben gedaan dit jaar. De jongen zij alleen maar mee voor de ervaring. En ze komen nog goed ook. Kijken of het vandaag weer een beetje sneller kan.

Helaas gaf mijn klok aan dat ik de batterij moet vervangen. Ik van de week met Benzing gebeld en wat kost dit denk je? Gewoon 110 euro om een batterijtje te  vervangen. Wat een oplichters. Maar ja zelf doen kan niet, want er zit een speciale sticker op. Opsturen kon wel maar dan wisten ze niet of ik de klok de vrijdags weer had. Gok het dus nog maar 2 weken dan is seizoen toch afgelopen. En is er tijd genoeg voor.

Nou ik ga de boel klaar zetten.

Fijne vlucht en een goed weekend verder...

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.