We gaan los

03-04-2015 07:12

Goedemorgen,

vandaag inkorven voor de eerste opleervlucht vanuit Deventer. (92 Km) Ik doe 15 weduwnaars en 9 kweekduivinnen mee. Zitten allemaal nog op nest dus nog geen echte weduwnaars. Morgen gaan alle eieren weg en de doffers komen alleen. Vroeg genoeg op weduwschap dacht ik. De kweekduivinnen blijven op nest en die ga ik ook spelen. Zolang het goed gaat. Als ze niks doen dan speel ik alleen met de weduwnaars.

Bij 2 doffers liggen nog de inmiddels uitgekomen eieren van Theo. Ik heb ze zojuist geringd. Mij benieuwen wat er van komt.

De jonge duiven ben ik inmiddels aan het verduisteren. Er komen komende week nog een 14 tal van de kwekers bij en dan is mijn ploegje redelijk compleet.

Het is nu eindelijk rustig en mooi weer. Zo de duiven nog maar even pakken voor een vluchtje Lemmer denk ik.

Iedereen succes morgen.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode