Warm

20-07-2014 03:50

Goedemorgen,

wat een nacht. Veel te warm. Voor mijn doffers was het ook te warm. Ze waren om 06:30 gelost en zouden er rond 12 uur  moeten zijn, maar helaas er kwam maar niks. Pas om 17:07 was bij mij mijn eerste duif een jaarlingetje. Helaas maar het is niet anders. Ik heb er nu 5 van de 7.

Vanavond bij Wim en Jolanda Koelma 3 manden opgehaald. Zij hebben nu een opleer kar. En ik had Wim gevraagd of mijn jongen morgen ook met hem mee konden naar Swifterbant 45 km. En dat mocht. TOP. Ik heb ze om 20:00 in de mand gedaan en water eraan gehangen. Kunnen ze mooi leren. Ik breng ze rond 6 uur naar Wim toe. De jongen van Wiebren gaan ook mee dacht ik. Mooi clubje duiven dus. Ik zal ze waarschijnlijk niet thuis zien komen, want ik moet even werken.

In het weduwnaarshok zitten vanaf morgen alleen de duivinnen. De doffers gaan voor een weekje naar het duivinnenhok. Ik ga ze komend weekend koppelen voor de natoer. Dat is best voeg, maar dat doe ik, omdat ik na de natoer vakantie heb en dan wil ik dat de late jongen, maar ook de oude duiven die weg gaan ook echt weg zijn en dat er dus rust is.

Iedereen een fijne Zondag gewenst.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode