(vogel)griep

21-11-2014 19:53

Goedenavond,

helaas  is er vogelgriep, dus bij de beurs in Houten geen duiven. Zelf had ik deze week ook de griep. Dacht ga ik ook maar niet naar houten, maar ben weer lekker opgeknapt dus ik ga morgen toch maar even kijken in Houten. Ik ga samen met collega Henri Pander. Is kijken of er nog wat handel is.

 

Bij de duiven nu absolute rust. Ze mogen niet los ivm de vogelgriep. En ik heb alles nu lekker gescheiden. Moet wel want over ongeveer 2 weken ga ik de kwekers toch maar koppelen. Is er toch maar weer wat te doen op het hok.

 

Volgende week Zaterdag 29 November is er in mijn vereniging PV de zwarte doffer een tentoonstelling. Ik weet niet of die wel doorgaat ivm de vogelgriep. Dat is even afwachten. Zelf doe ik niet mee, want mijn dochter word dan alweer 2. Vind ik toch wat belangrijker..!

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode