Vliegprogramma

17-01-2015 09:42

Goedemorgen,

 

zag net op de site van friesland het vliegprogramma van 2015. Wat een rommeltje. Het is nog een concept, want er gaat 7 Februari over vergadert worden. Maakt mij allemaal niet uit hoor. Als ik maar weet wanneer de eerste vlucht is en dat is 11 April als ik het goed gezien heb.

Nu kan ik mijn koppelingsdatum gaan vast stellen.

Gisteren middag eerst alle duiven maar even geent. Wilde ik al veel eerder doen, maar toen zaten we met de vogelgriep. En nu moest ik eerst wachten totdat de jongen bij de kwekers even alleen konden blijven. Die zijn nu allemaal geringd, dus konden wel een uurtje zonder ouders.

Allemaal weer klaar dus. Gaan we de weduwnaars denk ik rond 6 Februari maar koppelen. Moeten ze nog even wachten, maar dan hebbben ze er ook goed zin in lijkt me zo.

 

Fijn weekend..!

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode