Vervins

11-07-2015 07:36

Goedemorgen,

vandaag een midfonvlucht vanuit Vervins. Voor mij 370 km. Ik heb 10 weduwnaartjes mee gedaan. Zijn om 7 uur gelost dus zijn mooi voor de warmte thuis denk ik. Word een mooie vlucht. Dacht dat ik ze er weer beter voor had zitten nu. Ze hebben ook allemaal een weekend rust gehad vorige week. Dus nu moeten ze het weer kunnen. We wachten af.

De jongen heb ik afgelopen Zondag nog een keer naar Lemmer gehad. Alles was er weer. Gelijk met mij. Nu heb ik ze meegedaan op de opleervlucht naar Deventer. 82 km. Mooi leervluchtje. 

Volgende week Chatereoux. Eerst was het Woensdag inkorven. Toen weer Donderdag. Nu is het nog steeds Donderdag maar dan alleen in een nationaal inkorfcentrum. Dus naar Balk of naar Noordwolde om in te korven. Helaas dus. Dan doe ik niet mee. Ga niet voor 2 of 3 duiven naar Balk. Je moet dan Zaterdag daar ook weer heen om af te slaan. Ik laat het maar gaan dan. Dan alleen de midfond en de jongen duiven opleervlucht. En ik zal mijn duivinnen ook meegeven. Volgende week het hok leeg op vrijdagavond.

Voor vandaag iedereen succes.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode