Tevreden

21-06-2015 08:52

Goedemorgen,

op Duffel ipv Sittard werd het een 16e in de club met de 665 "George Baker". Die had ik niet verwacht als eerste. Mijn 2 aangewezen kwamen even later tegelijk aan. Pak dus wel mijn punten en sta dus nog steeds 2e aangewezen. Dat moet vol te houden zijn met nog 1 vlucht.

Op Gien had ik de oude blauwe verwacht, maar het was de 570 "Jaques Herb"die als eerste aantikte en daarmee een 10e plek pakte in de vereniging. Zeer blij mee. De twee andere jaarlingen kwamen wel maar te laat en best wel op. Maar nog steeds geen Thomas Berge. Was bang dat ik hem kwijt was, maar ja hoor vanmorgen was hij er gelukkig weer. Dus alles weer thuis.

Bij de jongen was het duivinnetje van Theo er gelukkig ook weer. Kwam gisteren met een fond duif mee. Dus de schade bij de jongen is beperkt tot 1 kwijt. Zometeen het spul maar weer pakken voor een vluchtje Lemmer. Alleen laat ik de latere even thuis.

 

Fijne vaderdag.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode