Storm

13-03-2021 09:04

Goedemorgen,

lijkt wel weer herfst. Niks aan. De weduwnaars hebben bijna allemaal al weer jongen. 25 gaan er weg en zo'n stuk of 14 zijn nog voor mezelf. Heb dan 30 jongen voor mezelf. Nog nooit zo weinig gehad. Maar vind het wel mooi aantal. 

Maandag toch iets van een bestuursvergadering. Mij benieuwen. Zullen we April gaan beginnen? Denk zelf van wel. Kan gewoon net als vorig jaar. Alleen moet wel de avondklok eraf eind Maart. We gaan het zien. Ik kan niet wachten. Heb er echt weer veel zin in. Heb me ook weer aangemeld bij Frisia. Komt een beetje door Douwe, maar de man heeft wel gelijk. Is ook wel leuk.

Verder voor de vereiging bijna alle duiven weer in de laptop ingevoerd. Mis nog een stuk of 2/3. Jammer maar helaas. Word dat weer op het laatste moment. Geef dat al rond de kerst aan en dan nog zijn er weer een paar die je achter aan moet zitten. Zal wel zo blijven denk ik. 

Mijn nieuwe klokje ook al getest en helemaal klaar. Nu maar wachten op groen licht.

Fijn weekend.. 

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode