Soep

05-06-2015 07:34

Goedemorgen,

gisteravond 5 doffers ingemand voor de fond Souppes sur Loing 574 km. 2 oude doffers en 3 jaarlingen. 2 jaarlingen zijn nu voor het eerst mee naar de fond. Kijken of ze dit wel kunnen, want op de andere vluchten zaten ze er staads niet zo mooi bij. Laatste kans dus.

Bij de jonge duiven ga ik Zondag stoppen met verduisteren. Kunnen ze mooi gaan worden. 

Ik had afgelopen week de Colli erin. En ik dacht dat ik er op tijd bij was, maar helaas zijn er toch 2 jongen dood gegaan. Ze zijn nu allemaal weer opgeknapt. Ik had maandag ook 3 vreemde jongen op het hok 2 uit Friesland. Beide weer opgehaald. En ik heb een jonge duif uit Frankrijk. Had al een gummiring om. Heb hem gemeld op de site van Frankrijk. Zal me benieuwen of ik er iets van hoor.

Vanavond 8 doffers in de mand voor Sittard 214 km. Word een warme dag vandaag dus rust maar voor de mannen.

Iederren succes morgen.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode