Sittard

05-05-2018 07:34

Goedemorgen, 

Update:

wat een mooie vlucht. De duiven kwamen snel. Voor een vroege moest ik op 10:33 draaien,maar op 35 valt daar de jaarling Faitless de 951. Goed voor een 4e plaats zoals het nu lijkt. En als het goed is Frank 1e. Maar comb bos is nog niet gemeld dus even afwachten nog...

oh Nu wel. Frank van harte. Top.

 

wat een prachtig weer is het. De 19 weduwnaars zijn vandaag in Sittard 214 km. Gaan zo om 8 uur al los, dus rond half 11 11 uur zijn ze weer thuis. Ze moeten er vandaag wat voor doen. Ik hou van dit weer mooi zonnig en O N O wind. Word pittig.

Vorige week werd ik 5e in de club. Opzich mooi ,maar moest te lang wahten op mijn 2e duif. Sta daardoor nu 4e onaangewezen vitesse. Moet nog wel beter, maar we hebben nog 4 vitessevluchten en vandaag met deze wind verwacht ik wel een paar snelle mannen.

Bij de jongen gaat het inmiddels wat beter. Helaas zijn er toch 3 dood gegaan. Jammer. De rest lijkt er goed vanaf te komen. Ze eten weer goed en hebben weer zin om naar buiten te gaan. Belangrijkste! Ze poepen weer mooi.

We zullen vandaag weer is zien hoe het melden gaat. Zullen wel weer dezelfde zijn die weer erg laat melden..erg jammer. Zo'n mooi systeem.

 

Succes en een fijne bevrijdingsdag...

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode