Sittard en Sourdun

22-05-2021 07:36

Goedemorgen,

alweer herfst. Helemaal niks aan dit voorjaar. Helaas niet buiten feest vieren. Daylin is vandaag 6 jaar geworden. Kleine mannetjes worden groot.

Vandaag 2 vluchten, als het wel wat word. Nou buienradar laat vanmiddag toch opklaringen zien, dus misschien straks toch los. Ik heb 5 doffers naar Sourdun gedaan. 521 km. Eerste getekende de 608 ,De vale Frank.Dan zijn er 12 doffers en jawel 3 duivinnen naar Tongeren, nee Weert oh ook niet het word  Sittard gedaan. 217 km. 3 doffers verspeeld op de laatste midfond Chimay. Had dus 3 losse duivinnen over. Deze heb ik bij de jonge duiven gedaan en zijn dus nu mee naar de vitesse. Kunnen ze vast invliegen voor de natoer. Ook heb ik de good old Stef Ekkel van 2013 weer mee. Dit jaar zou ik hem alleen op de kweek laten, maar hij gaat toch nog maar weer mee. Heeft er zo'n lol in.

De jonge duiven vliegen al mooi. Zal ze van de week even enten. Vorige week nog 2 mooie jongen geahd van Douwe Ferwerda. Deze wen ik wel uit maar gaan dan op de kweek.

Nou hopen dat ze zo los komen. Iedereen succces maar weer...

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode