Rui

22-10-2021 10:09

Goedemorgen,

alweer een tijdje geleden dat ik wat getikt heb, maar ja andere dingen aan het hoofd.

Ik heb nu de jonge doffers op het weduwnaarshok gedaan. 8 jaarlingen en 2 2 jarigen. De vale 310 was een reservedoffer en zat afgelopen jaar als nestdoffer in het jonge duivenhok. Nu een bak op het weduwnaarshok aan het zoeken. Dan heb ik 3 doffers van Douwe gekregen. 2 Jaarlingen en een 2 jarige. Die 3 zitten nu met een duivin in het weduwnaarshok. Kan ik ze overwennen straks. Dat moet maar snel dan is dat weer klaar. 

6 November gaan de rest van de doffers ook naar het weduwnaarshok. Dan is alles weer gescheiden en kunnen ze uitruien tor December. De bedoeling is om begin December weer te gaan koppelen. Ik hou dan zelf de gehele eerste ronde zelf. Een mooi koppel winterjongen wil ik hebben voor 2022.

De koppels op papier alweer klaargemaakt. En als het goed is heb ik het hok vol met 24 koppels.

Fijn weekend..

 

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode