Ringen

12-01-2015 21:45

Goedenavond,

 

afgelopen vrijdag 60 ringen opgehaald. We kunnen ringen. Ik heb wel jongen liggen, maar die worden voor iemand anders geringd. Ik zelf ga eind Januai, begin Februari koppelen. Ik heb net de koppelingen op papier gezet. Heel werkje altijd, maar het ziet er op papier goed uit. Nou maar kijken of de duiven elkaar ook willen. Verder is het nog steeds maar saai op het hok. De duiven kunnen ook al niet veel naar buiten. Afgelopen weekend waaide het me ook weer te hard. Dus alleen de weduwnaars zondag even los gehad. De rest niet los geweest.

Komende week 14 jonge duiven ringen voor de verkoop. Helaas heeft 1 koppel van de kwekers geen ei gelegd. De duivin was gewond thuis gekomen van achtervolging door sperwer. Ander koppel helaas 2 onbevruchte eieren. Doffer is mijn 094 Jan Keizer. Is van 2008 dus moet nog wel meekunnen dacht ik. De eieren maar weg gegooid. Nu de volgende ronde maar afwachten. Die zijn voor mezelf.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode