Quivrain

02-06-2018 09:02

Goedemorgen,

vandaag Quivrain op het programma. Midfond. 318 km. Heb er 10 mee. 6 zijn thuis geblven. Die gaan volgende week naar Sens 558km.

Vorige week op de vitesse weer 10 en 11 in de club en 14 van de 16 in de punten. Zo moet het gaan. 

Duiven zijn nog niet gelost. Nader bericht om 12 uur. Ben bang dat het vandaag niks gaat worden helaas. Maar afwachten. De jonge duiven zien er weer goed uit. Het kweekhok heb ik afgebroken. Geen kwekers meer apart. Misschien nog 2 of 3 koppeltjes bij de jonge duiven in. Een zoon uit Affelay van de comb. Koelma weer terug gegeven aan Wim en Jolanda. Heb nu nog 1 uit kras beauty. Die hou ik nog. En ik heb nog 1 kweekkoppel van Frank. Meer kwekers zijn er nu niet.

We gaan nu langzaam aan selecteren bij de weduwnaars. Degene die nog niks of weinig hebben gedaan krijgen donderdag de kans nog op de fond. En anders is het game over. Heb ontzettend veel doffers weer bij de jongen, dus moet veel plaats gaan vrijmaken. Ten minste als ik er veel ga overhouden. Ik doe daarom ook nog geen oude weg. Dat doe ik pas echt na de jonge duiven tour.

Vandaag eerst maar weer wachten....fijn weekend...!

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode