Quivrain 3

30-05-2015 07:38

Goedemorgen,

vandaag weer een vlucht vanuit Quivrain 318 km. Ik zie dat ze om 07:30 los zijn. Rond 12 uur gaan we draaien dus.

De weduwnaars trainden van de week zeer goed. Heb er dus wel vertrouwen in. Ik heb er 10 mee met de 609 Stef Ekkel bovenaan. En de jaarling 605 Gary Anderson als 2e getekende. 3 doffers thuis gehouden. De fond mannen.

De jongen heb ik gisteren allemaal geént en ook gelijk maar ontluisd. Had ze toch in de handen. Heb nog 58 van mezelf. Een aangevlogen belg die ik mocht houden en een duif van Jonker. Mocht ik ook houden dus maar gelijk mee geént. Nog steeds 60 jongen dus. Beetje veel. Maar dan genoeg keuze straks hoop ik. Ze zijn nog steeds verduisterd. Ik denk dat ik dit nog een week of 2 doe en dan houd ik op. Kunnen we langzaam is beginnen met opleren.

Iedereen vandaag maar weer veel succes. En Douwe niet te veel achter elkaar draaien. Ik wil er nog 1tje tussen hebben! ;)

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode