Quivrain 2

16-05-2015 08:06

Goedemorgen,

gisteren 13 doffertjes ingemand voor de 2e midfondvlucht vanuit Quivrain 318 km. Er waren in de vereniging aardig minder duiven dan de voorgaande weken. Vandaag maar afwachten hoelaat de doffers loskomen. Pas later vanmiddag schat ik. De wind is alweer west tot zuidwest. Word weer niet veel vandaag verwacht ik.  Geef mij maar Noord of Ooste wind. Moeten ze werken.

Gisteren alle jonge duiven ook even door de handen gehad, Ze beginnen al weer mooi te worden. Ik miste er 1tje. Dus nog 59 over. Best een grote ploeg, maar ze moeten ook alle vluchten mee nu. Alles gaat komende vrijdag geent worden. Dan kunnen we is beginnen met opleren.

Eergisteren stond er een Pool voor de deur. Hij had me eerder ook al gebeld en gemaild over een 1 hoksrace in Polen. Of ik daar aan mee wilde doen. Ik zei wat gaat dat kosten dan/ 760 euro per team van 7 duiven. Vind ik nogal wat. 

Ik vind de eenhoksrace Derby Arona altijd wel intressant. Dit jaar ook gevolgd op internet. Als ik dus is mee zou gaan doen met een 1 hoks race dan word dat zeker Arona Tenerife. Daar waait ook altijd een Oosten windje ;)

Iedereen maar weer succes vandaag!

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode