M20 Etroeught 2

19-05-2023 10:31

Goedemorgen,

ja vorige week dus een zwaar vluchtje, maar zoals ik al verwachtte en hoopte toch bij de eerste 10. 6e wel te verstaan met de oude 134 van Frank Ferwerda. Als 2e de Belg van Douwe. Ze kwamen niet super. De jaarlingen hadden het zwaarder dan gedacht. Maar goed. Goede oefening voor hun geweest en morgen mogen ze weer een poging wagen. Het word weer een zware. Volgende week een vitesse en een fond. De fond doe ik dit keer niet mee, want ik ga volgende week Zaterdag naar Bruce Springsteen in de Arena en dan ga ik al vroeg weg.

Vanmorgen de 42 jonge duiven ontluisd en laten enten tegen Paramyxo. Dat ook weer klaar. Kunnen de ringen gekoppeld worden.

Succes morgen. Ik gok weer bij de eerste 10.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode