Lemmer

08-03-2015 09:19

Goedemorgen,

gisteren middag om 2 uur de weduwnaars en de kweekduivinnen gepakt en even weggebracht naar Lemmer. Apart losgelaten en ze waren voor mij weer thuis. Ik ga dit jaar de eerste vluchten ook met 9 duivinnen vliegen. Op nest in het kweekhok. Gewoon om te proberen.

Las gisteren op de site van Theo dat hij nog wat veel jongen had. Brutaal een mailtje gestuurd met de vraag of hij voor mij misschien nog 2 jongen heeft. Ik dacht kan het altijd vragen. En ja hij reageerde en zij dat ie even zal kijken voor eieren of jongen. Heel leuk.

Vrijdag nog 2 vasthouders losgelaten. Een Choco doffer van 2014 die ik had geruild voor een duivin van mijzelf. En nog een Kras Witpen doffer van 2007 uit Balk gehad van Henri Pander. Vlogen beide de lucht in met hun duivin. Dacht die gaan naar huis. Maar nee einde van de middag allebei weer in mijn hok. Toch wel apart. Maar wel makkelijk. Kunnen ze gewoon ook los.

 

Nu alweer mooi weer. Zometeen maar weer de doffers pakken denk ik voor een training.

Fijne Zondag.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode