Laat

31-05-2015 07:37

Goedemorgen,

de duiven uit Quivrain waren gisteren al om 7:30 gelost. Ze kwamen ook sneller als verwacht. Om  een snelle duif te hebben moest ik om 10:40 een duif hebben. Zo zag ik op de blauwband. Maar bij mij kwam pas om 10:57 de 1e 4 binnen. 1 doffer was iets eerder maar die liep veel te veel te klooien. Hij heeft zelfs nog bij Wiebren gezeten. Die draaide trouwens wel super. Zat op 42 al en was 1 2 en 3 in de club. Ik was pas 22e en had 7 van de 10 in de punten. Het jaarling doffertje de 611 gaat komende week maar mee op de fond. Misschien word hij dan moe. Ook doe ik een vale mee naar de fond. De 631. Heeft nog niks gepresteerd. Dus laatste kans de fond. Anders maar weg. Zoals het nu lijkt dus 5 voor de fond en 8 voor de vitesse.

Fijne Zondag.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode