La louviere

21-05-2015 06:57

Goedemorgen.

Afgelopen zondag de vlucht La Louviere gehad ipv Quivrain op zaterdag. 199 km voor mij. 7:45 los en om 11:07 vallen de eerste duiven in Joure maar ook in Haskerhorne om 11:08 alleen niet bij mij maar bij Wiebren. Ik zit pas op 11:16. Shit dus.

In de vereniging zijn de eerste 38 prijzen voor wim en jolanda,Douwe, Theo en dus Wiebren. Dan komt nog  Jan Bos (top), Lenis en Klijnsma.

Dus ik zat pas op de 41e plaats. Maar snel vergeten dus deze vlucht.

Vanavond inkorven voor de eerste fondvlucht vanuit Sens. 558 km. Ik doe er 3 doffers naar toe. De oude blauwe Thomas Berge gaat als aangetekende. Is van 2011 en ik heb hem nog nooit op de fond durven spelen, maar ik doe het nu toch. Heb ik misschien toch een kansje om de 4 musketiers bij te blijven!! Verder gaat er een 2 jarige mee de 570 Jaques Herb en 1 jaarlingetje  de 584 Michael van Gerwen.

Voor morgen gaan de overige 10 naar de vitesse vlucht Weert 189 km.

Zullen zien of ik morgen nog wat aan de duiven kan doen en of ik ze wel zelf kan inkorven.

Bij de jongen gaat het heel goed. Ze vliegen langer en krijg ze daardoor moeilijker naar beneden.

Goede zaak.

Iedereen vast succes gewenst.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode