Kwijt

26-03-2015 08:37

Dindagmiddag de weduwnaars los gehad met de duivinnen. Ze zijn allemaal weer aan het drijven. Gisteren het eerste koppel weer op een ei.

Bij binnen roepen miste ik een blauw witpen doffer van 2013. Helaas heb ik hem niet meer gezien. Roofvogel weer denk ik. Jammer begin ik weer niet met 16 weduwnaars. Erg jammer.

De jonge duiven beginnen wat buiten te spelen. Is een leuk ploegje aan het worden. Zitten een paar mooie bij weer. 

Komend weekend ga ik naar de efteling, misschien neem ik de duiven wel mee. Hebben ze een mooi trainingsvluchtje. Even het weer aankijken.

Afgelopen Maandag was er de ledenvergadering bij de club. Helaas kon ik niet gaan, want de vrouw moest werken. Beetje jammer, maar je kan niet alles.

Het begint hier al aardig te kriebelen. Ik wil met de weduwnaars aan de gang. Toch hou ik me zolang mogelijk in. Wil ze pas de eerste wedstrijd op weduwschap zetten. Ze moeten nog zo lang.

Bij de jongen ga ik maandag beginnen met verduisteren. Dit ivm de klok die Zaterdag verzet gaat worden.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode