Kweek

15-03-2015 09:02

Goedemorgen,

afgelopen Donderdag de doffers nog maar even naar Lemmer gehad. Waren zomaar thuis. Ik had het klokje aangezet. Kijken of alles nog werkt.

Vrijdag 5 jonge duiven van de kwekers in het jonge duivenhok gezet. De eerste jongen gespeend dus.

Gisteren middag bij Theo Pander geweest. De hokken bekeken en een aantal duiven door de hand gehad. Klaas Mous uit Lemmer was er ook.

Theo heeft mij uit twee koppels de eieren gegeven. Deze heb ik thuis  onder 2 van mijn koppels gelegd. Hopen dat het wat word. Erg leuk dat het zo ook kan. Theo bedankt.

Bij de weduwnaars beginnen de jongen kleur te krijgen. Ze groeien lekker. Merk dat ik veel witpennen heb dit jaar. Ook 2 schalie's gezien. En nog 2 rode en 2 Vale. Dus van alles wat weer. Vind ik ook altijd wel leuk een beetje kleur erin.

 

Fijne Zondag...

 

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode