Hapert

17-04-2015 07:11

Goedemorgen,

vandaag inkorven voor Hapert. Voor mij 182 km. De doffers trainden deze week al beter en er zat al flink pluim op hun poep. En morgen geeft hij ONO wind. Heb er dus wel aardig vertrouwen in. Alle 14 doffers gaan weer mee. Ik doe nog 6 duivinnen mee. Komen die morgen niet op tijd dan laat ik de duivinnen volgende week thuis. Ga ik alleen nog verder met de 14 weduwnaars.

De jonge duiven worden al aardig kaal. Er vliegt ook al een mooie ploeg. Morgen zet ik de 4 jongen van Theo er ook bij. Zijn 2 zwarte geworden, een licht kras en een blauwe. Mooie duifjes. Even een knijpringetje om zodat ik goed kan zien welke het zijn. Heb nu ook 4 zwarten zitten dus moet ze wel kunnen onderscheiden.

Een ieder weer heel veel succes gewenst morgen. Het word vast een mooie vlucht. Voor mijzelf hoop ik alleen dat de Koelma'tjes en de Pandertjes iets minder snel achter elkaar komen. Kan ik er 1 tje tussendoor draaien....

Fijn weekend.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode