Gien en Duffel

20-06-2015 08:35

Goedemorgen,

vandaag weer 2 vluchten op het programma. Ik heb 4 doffers mee op Gien (626 km) 7uur gelost. en 9 doffers mee op Duffel (226 km) los om 8:15. Ze hebben een lichte noord westen wind. Worden dus 2 stevige vluchten. Heb er wel vertrouwen in. Sta op de vitesse 2e aangewezen. Alleen Wim staat boven mij. Dus die moet ik vandaag zien te kloppen mat mijn aangewezen duif, Stef Ekkel. De 609. Zag er weer perfect uit maar is een slechte binnenkomer. Heb wat nieuws bij hem geprobeert. Kijken of het gaat werken.

De fondvlucht Gien word een zware denk ik. Zal mij benieuwen of de ouwe blauwe  ,"Thomas Berge", de 397 dit kan. Of dat hij nu weg blijft?

 

De jongen Donderdag middag is even 5 km weg gebracht. Op de losplaats waaide het eigelijk veel te hard, maar toch maar losgelaten. Toen ik thuis kwam vloog het koppel er al. Maar met binnenhalen miste ik er maar liefst 9. Vrijwel allemaal wat latere jongen. Ze zijn later bijna allemaal weer gekomen. Mis er nog 2 waarvan 1 van Theo Pander. Hoop dat ze nog komt.

 

Allemaal veel succes vandaag.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode