Enten

17-11-2020 11:09

Goedemorgen,

vanmorgen heeft Douwe alle duiven opgehaald. Ze krijgen een vaccin tegen Paratyphus. Dat ook maar weer geregeld. Top dat Douwe dit doet. 

Verder heb ik 3 duivinnen verkocht van de week. Ik krijg er namelijk nog 3 van Douwe. Dan heb ik weer 24 koppels over en de bedoeling is om 10 December alles te gaan koppelen. Ik hou dan zelf de meeste winterjongen en de volgende ronde gaan in de verkoop. 

Zometeen als de duiven terug komen ga ik ook alles maar even ontluizen. Zijn ze over een weekje of 4 mooi klaar voor de kweek. Heb er veel zin in. Nu veel te saai op het hok. Zo heb ik ook een mooi aantal rechtstreekse Ferwerda tjes dus kan ik daar mooi mee verder.

Fijne week...

 

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode