Deventer

04-04-2015 07:41

Goedemorgen,

gisteravond 24 duiven ingekorfd. 15 doffers en 9 duivinnen. 4 duiven nog geen chip en 1 chip deed het niet. We hebben ze over de antenne gehaald. Dus een leuk klokvluchtje. Er waren aardig wat duiven.Dacht 280. Wiebren had er zelfs 49 mee. En Joop 22. Dus er moeten 95 duiven alleen al naar Haskerhorne komen. Hebben we wat te kijken weer. Heb er zin in. Zullen eerst wel een 40 van de Vissers komen voordat ik wat krijg denk ik. De doffers van de buurmannen staan al even op weduwschap en trainen als gekken. Zijn ook al meerdere malen weggebracht heb ik wel gezien. Die van mij zitten nog lekker op eieren en zullen dus nog niet zo veel haast hebben om thuis/binnen te komen. Maar het seizoen moet ook nog beginnen natuurlijk. Ik denk dat de duiven zo rond een uur tien wel los komen.

Iedereen die mee heeft succes.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode