D-Day

10-07-2021 07:57

Goedemorgen,

vandaag de 1e wedstrijd met de jongen. Er zijn er nog 20. Vorige week een slechte training gehad, maar toch nog 20 van de 25 thuis. Zojuist 1 gemeld in heerenveen dus nog 4 vermist. Die in Heerenveen haal ik zo snel op. Hopen dat ze zo weer snel los gaan. Zicht is nog slecht dus zal nog wel uurtje duren.

Maar dan de midfond. Laatste wedstrijd voor de oude mannen. Heb ze alle 14 mee. In de club sta ik 1e aangewezen. Hopen dat ik dat kan houden. Maar ze hadden er zin in dus verwacht dat het een mooie laatste vlucht word. Ze zijn al om 7:15 uur gelost in Chalons en Champagne. 460 km. Ik hoop dat het voor mij dan toch Champagne word...Haha.

Succes allen en later meer...

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode