Colli

25-04-2018 19:49

Goedenavond,

vandaag de jongen maar binnen gelaten. Ze hebben colli. Ik heb ze allemaal in de mand gezet en even gekeken welke ik mis. Ik tel er elke keer al 3 te weinig. Weet nu welke dat zijn. Ze hebben dus een half uurtje in de mand gezeten. Even in de stress. Hoop ik dat ik weer snel van die rotziekte af ben.

Over de weduwnaars ben ik weer zeer tevreden. Zaterdag werd ik 8e in de club met de 16-781 Eminem vanuit Deurne. Beetje jammer dat de clubgenoten allemaal erg laat melden op de meldsite. Op 1 enkeling na. Maar ja zal wel zo blijven..

We zijn weer aan het poetsen en zullen zien dat we aankomende Zaterdag weer bij de eerste 10 zitten.

 

Fijne avond...

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode