Chimay 2021

08-05-2021 07:47

update:

Zoals het nu lijkt toch 2 bij de eerste 10 2e en 6e. Das beter eindelijk, maar raar vluchtje moet er nu nog 4 hebben.

Maar snel weer poetsen. Fijn weekend..

 

Goedemorgen,

vorige week 17e in de club. Helaas weer niet bij de eerste 10. Moet strakker.

Gisteravond weer 20 ingemand voor de eerste midfond van dit jaar. Chimay 339 km. Bovenaan weer Den Bikkel de 116 en nummer 2 de 134 Frankie. Beiden van Frank. Voelden het beste aan, maar we hebben ander windje dus kan ook zomaar een varassing worden. In ieder geval zijn ze al wel gelost om 7:15 uur. Ja dat leest u goed. Zo vroeg. Is het niet te koud dan?? Welnee het kan nu gewoon. Komt beter uit, want er komt een regengebied aan. Nou ik ben er blij mee hoor daar gaat het niet om, maar de afgelopen weken word er gewacht met lossen ivm de temperatuur. Nu niet veel warmer anders. Haha. En we zijn geloof ik ook weer gelost met de afdeling 10. Ja ook weer mooi. Dat scheelt weer geld zegt men. Maar ik zie de vrachtprijzen alleen maar stijgen. Het kost geloof ik nogal wat om een vrachtwagen te laten rijden. Maar genoeg gezeurd. De duivinnen klaarzetten en we gaan een mooie snelle vlucht krijgen denk ik.

Een ieder weer veel succes...

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode