17 doffers

25-04-2014 10:48

Vanavond inkorven voor Weert voor mij 189 km. Ik doe 16 weduwnaars mee en 1 nestdoffer uit het kweekhok. Ik ga toch nog maar een jaartje met hem spelen de 353. Hij vloog vorig jaar nog een eerste op Sint Qeuntin. Dus hij mag het nog een keer laten zien. Hij ziet er nog zo goed uit. De weduwnaars beloven het goed te gaan doen. Allemaal pluim in de broedhokken. Als ze nu ook maar vlot naar binnen knallen. Zie het wel zitten. Word wel weer bij de eerste 10 denk ik. Hoop top 5.

Bij mijn jongen eergisteren helaas 1 verdwenen. Heb hem niet meer gezien. Dus nog 59 jongen over, maar collega Cor heeft nog 6 jongen over van zijn broer. Die stopt met vliegen. Ik krijg er dus nog 6 bij. Dan maar enten, want dan heb ik echt alles compleet.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode