Weert

26-05-2018 08:43

Goedemorgen,

vorige week dus op Zondag de duiven thuis. Was weer slecht. 30 geloof ik in de club. Had alles mee en alles was wel weer thuis.

Vandaag 2 vluchten Weert 189 km en Troyes 532 km. Ik heb alles maar naar Weert gedaan. Vorige week had ik de fond doffers rust moeten geven dan had ik wel meegedaan. Vind het nu te kort dag om ze dan weer 2 nachten mand te geven. Alleen Weert voor mij vandaag dus. Ze zijn ook al los om 07:45. Dus rond 10 uur maar draaien. Kijken of het nu wat beter gaat.

De jongen gisteren voor de eerste keer weg gehad. Ze waren eerder dan ik. Nu nog vlot binnen komen.! Maar alles was er weer. Was ook maar 4 km.

Vandaag een ieder weer veel succes. Hoop dat de fond goed komt voor de meespelers. Word een pittige denk ik.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode