Fay Aux Loges en Venlo

02-08-2020 10:16

Goedemorgen,

weer is wat neertikken. Een week terug van vakantie en de jonge duiven 3 keer weg gehad zelf. Dus vrijdag toch maar ingekorfd voor hun eerste vlucht met de vrachtwagen naar Venlo. 174 km. Het was vies warm en ze gingen pas om 10:15 los. Toen ik de eerste kreeg. Een vaal jong uit de 116 van Frank. Kwamen ze niet snel. Een uur later met Yde geapt en toen had ik er pas 6 van de 25. Had er een hard hoofd in. Dacht hok is zo snel leeg, maar na het afslaan die avond zijn er toch 22 van de 25 terug. Tevreden dus. Tijden zijn niet belangrijk voor mij met de jongen als ze maar ervaring opdoen.

De oude dat was beter. Tenminste. Ik had er 4 mee naar Faye aux Loges. 618 km. Zwaar vluchtje. Maar nadat Wiebren en Theo gemeld hadden op de blauwband was daar de 608. De vale overgewende doffer van Frank. Hij kan het dus echt. Frank zei het al. Mooi voor een 3e plek in de club dus. Geweldig. Er zijn er nu 3 van de 4 thuis. Dus prima.

Nu heb ik de weduwnaars gekoppeld. Ik wil graag de duivinnen op de natoer spelen en na wat rekenwerk moet ik ze dus nu koppelen voor een mooie stand op de natoer. We hebben voor de doffers nog 1 midfond en een fond, dus die speel ik met de doffers op nest. Zal mij benieuwen. Maar je moet toch wat.

Fijne Zondag verder.

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode