De lat ligt hoog..

15-04-2018 09:10

Goedemorgen,

gisteren dan de eerste echte wedvlucht vanuit Gennep 142 km. Ik had er 19 mee. Het weer was niet zo best, maar ze werden om 12.10 uur gelost. Ik hou altijd de meldingsite in de gaten van de blauwband. Daar zag ik dat we hier rond Joure vóór 14 uur moesten draaien voor een mooie duif. Nou om 14:01 viel er hier een duif. De 16-792 Avicci was blij dat hij in Haskerhorne was en maakte nog wat te veel 'ere' rondes. Maar om 14:02 viel hij dan op de plank. Het was nog goed voor jawel de 1e plaats op de Jouwer. Vlot daarna viel de jaarling 17-969 Europe. Goed voor plaats 4 in de club. Daarna vallen ze hier best wel goed. In de ACG is het plaats nummer 6 geworden. Al met al dus zeer tevreden en trots op mijn doffertjes. Helaas moet ik er wel nog wel 1 hebben. Het jaarlingetje 17-950 Snoop Dog. Vorige week mijn eerste en nu weg. Hoop dat hij straks nog komt. We gooien ze nu ff lekker los. Mooi weer voor een lekker bad.

 

Fijne Zondag nog...

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode