Avicii dood!

21-04-2018 07:28

Goedemorgen,

alweer een prachtige dag. Helaas is DJ Avicci overleden op 28 jarige leefdtijd. Het is de DJ waarvan ik de naam heb geleend voor mijn doffer de 16-792 Avicci. Gelukkig is die nog wel in leven en staat deze week weer bovenaan op de lijst. Het belooft een mooie vlucht te worden met een leuke noord oosten wind. Ze zullen vroeg loskomen. Ik heb in totaal weer 19 doffers in de strijd. Alles was vorige week weer terug gekomen. Maar toch denk ik dat er nu een andere duif voorop komt. Mooi weer!

Afgelopen Woensdag een jong opgehaald in Balk. Was van het hok weggebleven. Ze zijn dus al lekker bezig de jongen. Mooi.

Nou ik ga de duivinnen maar is klaar zetten. Ze zijn even buiten.

 

Succes maar weer iedereen..

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode