Beter

01-05-2016 08:21

Goedemorgen,

gisteren een vlucht dus vanaf Zandvliet. Duiven waren los om 8:20 ipv 8:15.

De meldingssite maar in de gaten houden en toen de eerste vielen zag ik dat wij hier een duif om 10:45 moesten hebben voor een vroege. 

Hier in Haskerhorne zag ik er bij Joop en Wiebren op 47 of 48 1 vallen. Bij mij om 52. Goed voor een 21e in de club. Weer dezelfde melkers voor mij. Wim en Jolanda 8 stuks en Theo een stuk of wat. Dan nog Douwe en dus Joop en Wiebren.

Zal er toch nog wat meer aan moeten poetsen. Volgende week weer nieuwe kansen. We geven niet op.

Mijn eerste duif was een ouwe de 12-665 George Baker vanuit het niets zat hij ineens op de klep. De 2e duif kwam vanuit oudehaske en viel vanuit grote hoogte op de klep. Het was de jaarling Zwarte 15-309 Eddy Murphy. Een duif gehad van Theo. Komt dus toch, terwijl Joop  van de week zei dat deze duif de ploeg niet kon bijhouden met trainen. Grappig dan.

Davina heeft van Theo een leuke sierduif gekregen. Koos heeft ze hem genoemd. Ze vind hem prachtig. Theo nogmaals bedankt.

We gaan er weer mee bezig..

Fijne Zondag.

 

Terug

Contact

Mikey's loft
facebook: mikel.post‎


© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode